Poskytovatelia služieb sú niekedy arogantný


Už ste zažili niekedy že ste si niečo kupovali alebo ste chceli nijakú službu a poskytovatelia sa k vám správali drzo ?  
Začneme asi od samotných poskytovateľov mobilných služieb alebo iných Call centrách.  Voláte na zákaznícku linky a  tam Vám zodvihne operátorka a vy chcete vyriešiť len jednu požiadavku. Samozrejme že operátorka je nepríjemné , drzá a neodpovedá Vám na položené otázky. No ak ste mali takýto problém viac krát môžete sa stážovať buď priamo u zamestnávatelia alebo na inšpektoráte práce.
sekretářka
Ich hovory sú zaznamenávané  preto si váš telefonát nájdu a budú daný problém rieši. Samozrejme že si môžete zaznamenávať hovory môžete aj vy. Prvom rade s dobre zapamätajte meno daného operátora s ktorým prebieha celá komunikácia.

S úplnou drzosťou sa môžete stretnúť aj v supermarketoch alebo obchodoch. Ak Vás predavačka alebo predavač neobslúži keď ho o to požiadate taktiež sa môžete stážovať priamo u vedúceho alebo u zamestnávateľa prevádzky. S drzosťou sa môžete stretnúť aj v bankách. Ak máte službu ktorú chcete zrušiť no pracovník banky vašu požiadavku neakceptuje môžete to riešiť dvoma spôsobmi . Buď navštívite inú pobočku banky alebo vychládate patričnú pomoc ktorá Vám cely problém vyriešiť.
asijský prodejce

Ďalšou drzosťou alebo aroganciou je kde Vás ignorujú. Napríklad si chcete zakúpiť daný tovar , zavolali ste si predavačku aby Vám poradila , prípadne ak je niekde vysoko na regáli podala , no predavači Vás ignorujú. Určite to každého Človeka nahnevá , a vtedy si poviete že ak predavači nemajú žiadnu ochotu , tak do takého obchodu nebudete ani chodiť nakupovať.
S takým to správaním sa stretávame pomerne každým deň. No krikom nič nevyriešite. Ak si neviete Zapamätajme si že všetky problémy majú riešenie , a treba všetko riešiť chladnou hlavou. Pokiaľ však nepomôžu zamestnávatelia alebo inšpektorát práce , môžete sa obrátiť aj na políciu , ktorá Vám pomôže problém vyriešiť.