LIDL má na Slovensku vyššie príjmy, než v Nemecku


Známa predajňa Lidl má svoje pobočky vo viacerých európskych krajinách, spolu môžeme vravieť asi o 10 000 predajniach, ktorými disponuje európsky trh, pričom však Lidl v minulom roku zavítal už aj do Spojených štátov Amerických. Aj v tomto roku 2018 však vravíme o popularite tejto obchodnej siete. Ale tentokrát vravíme o značne zvýšenej návštevnosti, vylepšeniach prevádzok, v neposlednom rade o zdvojnásobení zisku tohto nemeckého diskontu Lidl.

hotovost

Chcem však ale poukázať na zaujímavú informáciu či štatistiku ktorá ukazuje, že Slovensko je v poradí štvrtou krajinou, v ktorej má sieť Lidl najväčšie predaje a teda i zisky. Myslím si, že sme sa umiestnili slušne vysoko. Možno sme si aj osobne na niektorých územiach Slovenska všimli, ako Lidl prerobil svoju prevádzku k lepšiemu. V našej krajine má vysoké zisky a teda tým pádom môže využiť i vyššie náklady, aby boli prevádzky čoraz kvalitnejšími.

nákupy

Chýba len málo a boli by sme na treťom mieste. Navyše uvážme fakt, že v poradí za nami sú rozlohou a populáciou väčšie krajiny ako Nemecko, Francúzsko, či Švédsko. Pre nemecký diskont Lidl sme tak vplyvnejšia krajina, než ich rodná. Spomeniem však i krajiny, ktoré sú v rebríčku pred nami, aj keď nie veľkým rozdielom. O malý rozdiel je pred nami a teda na treťom mieste Holandsko, o niečo väčšiu tržbu prináša Anglicko na druhom mieste, no a najväčší zisk a možno povedať že i návštevnosť a popularitu majú predajne Lidl vo Fínsku.

Na Slovensku sú predajne Lidl oficiálne od roku 2004 a možno si pamätáme, že v tom období šlo o takú povedzme priemernú predajňu , v ktorej sme našli priemerný výber tovaru, nič viac a nič menej. Nevraveli sme zrovna o prevratnom výbere či službách. No všetko má svoj čas, od roku 2011 prišlo nové vedenie a s ním aj nové zmeny k lepšiemu. Prevádzky Lidl sú viditeľne inovované a dnes v nich vidíme chutné produtky, ktoré za výhodnú cenu kupuje denne množstvo zákazníkov.