Produkty z Teleshoppingu


Ak čo i len zbežne zapnete svoju TV, určite sa stanete chtiac- nechtiac divákmi Teleshoppingu.

Nemôžem si pomôcť, ale títo moderátori Teleshoppingu, či skôr otravní propagátori, my pripomínajú štýl podomových predajcov. Ich obeťou sú opäť poväčšinou naivní dôchodcovia. Skoro až agresívnym spôsobom nám chcú do našich hláv vtlačiť názor, že ich produkt neodmysliteľne potrebujeme a je to tá najlepšia vec, akú sme kedy videli.
sledování televize

Ale je tu skutočne tak?

Poviem vám to takto. Ide o produkty, ktoré by nás v obchode s kvalitným tovarom nezaujali. Možno by sme si ich ani nevšimli. V mnohých prípadoch sa jedná o produkty, ktoré nechcú investori  a obchodné domy odkúpiť, pretože v nich vidia neúspech a finančnú stratu. Tak čo potom výrobcovi zostáva? Produkty musí predať za každú cenu. Využije prostriedok, akým je televízia a priamo prenos. Do reklamy a prerušenia nášho obľúbeného programu investuje nejaké peniaze. Ako vieme, peniaze zmôžu všetko. Za peniaze si kludne kúpime 20 minútový priestor v TV. A práve takouto cestou chce osloviť/ zmagoriť/, čo najväčší počet ľudí. Logicky vyplýva, že cez deň pozerajú televíziu hlavne dôchodcovia a tí sú ľahkou obeťou takejto kúpy. Tovar neobjednajú len sebe, ale aj vnučkám, synovi,… a už je oheň na streche. Po prvom týždni používania zistíme, že produkt je dosť o ničom a nepraktický, pričom babka zaň zaplatila celý dôchodok.  Podobný, no podstatne kvalitnejší a o dosť lacnejší produkt by sme kúpili v obchodnom dome.
muž a televize

Teraz sa zamyslime nad nasledovným .

Na sebe i spoločnosti vôkol nás vidíme, že už roky používajú svoje obľúbené produkty. Napríklad smartfóny, tablety, Playstation, Xbox, motorku, no takto by som mohol pokračovať ešte dlho. A teraz prichádza otázka na zamyslenie: “ Videli ste niekedy tieto skvelé produkty v Teleshoppingu?“ Ja teda nie. Nie je to potrebné. Pretože ľudia zistia, čo je dobré a budú si to kupovať i bez otravnej reklamy. Tieto produkty si zaslúžia popularitu, pretože ľudia si ich kupujú bez toho, aby im to niekto prikazoval. Takéto produkty uprednostňujú, pretože sme si ich obľúbili právom. Skrátka ide o skvelé výrobky a  ľudia sú dosť inteligentní na to, aby to dokázali posúdiť i sami.

A produkty z Teleshoppingu? Spomenieme si na produkty, ktoré boli v Teleshoppingu pred piatimi rokmi? Ak aj áno, tak ako spoločnosť ich vôbec nepoužívame. Pokiaľ máte o tomto článku pochybnosti, zadajte do vyhľadávača Youtube- worst teleshopping products.